Časté dotazy

Zde najdete nejčastější otázky našich zákazníků a odpovědi na ně:

NA JAKÝ SORTIMENT ZBOŽÍ SE VÁŠ OBCHOD ZAMĚŘUJE A JAK SE LIŠÍTE OD KONKURENCE ?

Zaměřujeme se především na prodej čalouněného nábytku- sedacích souprav, pohovek, postelí a matrací. Celých14 let jsme nábytek nabízeli v Pražské  tržnici v Holešovicích, nyní jsme se přestěhovali do prodejny Nábytek Vinohrady, Slezská 54, Praha 2. Zůstáváme v centru Prahy, a tak nadále nemusíte za nábytkem cestovat do okrajových částí města. Na ploše 180 metrů si můžete nábytek vybírat přímo v centru s dobrou dopravní dostupností. Preferujeme kvalitní nábytek od českých výrobců, doplněný o nábytek od prověřených zahraničních firem. Moderní, ale také klasický nábytek. U většiny nábytku dokážeme rozměry upravit podle přání.

MŮŽEME SI VE VAŠÍ PRODEJNĚ VYZKOUŠET MATRACE DŘEVOČAL NEBO MATRACE MPO ?

V naší nové prodejně na Vinohradech si můžete otestovat matrace od českých výrobců Matrace Dřevočal a Matrace MPO. K vyzkoušení máme vystavených 21 vzorků matrací. Ostatní si můžete prohlédnout v průřezu. S výběrem vám rádi poradíme a matrace vám zdarma dovezeme na vaši adresu. Termín dopravy matrací zdarma přizpůsobíme vaším možnostem.

Jaké jsou možnosti úhrady zboží ve Vašem obchodě ?

V naší nové prodejně Nábytek Vinohrady, Slezská 54, Praha 2 můžete platit jak v hotovosti tak platební kartou. Při závazné objednávce zaplatíte zálohu většinou ve výši 30 % z ceny zboží, u atypu 50 %, zboží doplatíte při dodání. Při objednávce z webu můžete opět zaplatit v hotovosti v prodejně, platební kartou nebo převodem na č. ú. 123- 1231020257/ 0100.

Lze si zboží vyzvednout osobně? Je možné si zboží nechat zaslat?

Objednané zboží je možné vždy vyzvednout osobně v prodejně, nebo využít naší dopravu. Cena dopravy je 500,- Kč. po Praze, mimo Prahu podle počtu km. Lze využít některou ze slev, které nabízíme např. dopravu matrací zdarma, mimo Prahu slevu na vytížení apod. Také je možné zboží zaslat poštou.

Jaká je lhůta pro doručení Vašich produktů?

Matrace jsou dodávány do 10 pracovních dnů, u ostatního nábytku je dodací doba 3- 8 týdnů.

Jaké jsou reklamační podmínky, dokdy je možné zboží vrátit?

Dle platných zákonů.., obvykle je záruka 2 roky, u některých matrací je záruka 4 roky, u některých sedacích souprav je záruka na kostru 10 let. Informujte se prosím pro každý produkt individuálně. Zboží vyráběné na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu.

Jaké poskytujete další služby kromě prodeje nábytku?

Zajišťujeme montáž, dovoz nového a odvoz starého nábytku. Zajistíme Vám dopravu nebo menší stěhování za výhodné ceny i bez nákupu u nás.

Je možné se někde dozvědět o Vašich aktuálních slevách na nábytek?

Slevy vždy pravidelně zveřejňujeme na webových stránkách nebo se můžete informovat v naší prodejně.

Je možné si nechat vybavit Vaším nábytkem celou domácnost?

Téměř ano, nenajdete u nás pouze koupelnový nábytek a kuchyně.

Jaké jsou podmínky čištění a impregnace nábytku?

Obecně čalouněný nábytek pravidelně luxovat. Jednou až dvakrát za rok - podle užívání- je vhodné nábytek vyčistit mokrou cestou. U látek, které vyžadují speciální čištění, zákazníky informujeme při jejich výběru.